A Bravogroup Holding Magyarország egyik legnagyobb magántulajdonban lévő infokommunikációs vállalkozása....
Az irodatechnikai eszközöket a gépjárművekhez hasonlóan hosszú távon, rendszeresen használjuk, használati értéküket nagymértékben meghatározza a rendszeres, szakszerű karbantartás. Az iparágban elterjedt mondás szerint az Vevőnek az első gépet a kereskedelem, de a második és minden további gépet valójában a szerviz ad el.
A Bravogroup szervize Magyarország három legnagyobb irodatechnikai szervize között van, több mint 40.000 gépet látunk el rendszeresen országszerte. Saját, széles körűen képzett technikusi gárdánk mintegy 40 főt tesz ki, akiket a Bravogroup képviseletében dolgozó, szolgáltatási minőségének megfelelni képes alvállalkozói hálózatunk egészít ki. A bejelentéseket fogadó és a munkát szervező diszpécserszolgálatunk, melyet szoftver támogat, több mint 10 fővel dolgozik. A nagy létszám lehetővé teszi, hogy rugalmasan kezelni tudjuk az igények esetleges hullámait és minden körülmények között teljesíteni tudjuk a vállalt szolgáltatási szinteket.
A leggyakrabban használt alkatrészeket és kellékeket szerviztechnikusainknál, mérnökeinknél és budapesti raktárunkban is készleten tartjuk. Teljes körű üzemeltetési szerződéssel rendelkező ügyfeleinknél kellékanyagokból előre megegyezett mennyiségben kihelyezett készletet is biztosítunk.
Hibabejelentést e-mailben, ügyfélportálunkon vagy telefonos elérhetőségeinken fogadunk. A kellékszintek, valamint a hibajelenségek folyamatos, automatikus nyomon követésére távfelügyeleti rendszert is alkalmazunk.
Speciális igényeket is kiszolgálunk (pl. 7/24 ügyelet).
A TÜSZ határozott időtartamra köttetik, melynek keretében Szolgáltató egy oldalankénti költség fejében (melyet általában színes és fekete-fehér A4 oldalakra határoznak meg) a géppel kapcsolatos minden kellék, alkatrész és javítási költséget magára vállal, rögzített reakcióidővel és egyéb szolgáltatási szintekkel (SLA). Igénybevevő pedig a számlázási időszak alatt kinyomtatott oldalak után esedékes nyomatdíjakat fizeti meg. Igénybevevőt csak az elektromos áram és a papír költsége terheli ezen felül.
TÜSZ hiányában biztonságot ad Igénybevevőnek, ha a javítási munka- és kiszállási díjakat egy átalánydíjas szerződés tartalmazza, amely rögzíti a vállalt reakcióidőket is. Ebben az esetben a karbantások, javítások egyedi tételeit (pl. alkatrészek, kellékek) költségeit kell csak külön megfizetni.
Igénybevevő szerződés hiányában is kérhet javítást, karbantartást, ekkor azonban Szolgáltató nem tudja garantálni a gyors, tervezhető kiszállást, valamint az előre rögzített árakat.
A Bravogroup Holding Magyarország egyik legnagyobb magántulajdonban lévő infokommunikációs vállalkozása....
Bravogroup Rendszerház Kft. hosszú évek óta meghatározó szerepet tölt be...
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.