pontok

Szerviz és üzemeltetés

Az irodatechnikai eszközöket a gépjárművekhez hasonlóan hosszú távon, rendszeresen használjuk, használati értéküket nagymértékben meghatározza a rendszeres, szakszerű karbantartás. Az iparágban elterjedt mondás szerint az Vevőnek az első gépet a kereskedelem, de a második és minden további gépet valójában a szerviz ad el.

Szervezet, adatok

A Bravogroup szervize Magyarország három legnagyobb irodatechnikai szervize között van, több mint 40.000 gépet látunk el rendszeresen országszerte. Saját, széles körűen képzett technikusi gárdánk mintegy 40 főt tesz ki, akiket a Bravogroup képviseletében dolgozó, szolgáltatási minőségének megfelelni képes alvállalkozói hálózatunk egészít ki. A bejelentéseket fogadó és a munkát szervező diszpécserszolgálatunk, melyet szoftver támogat, több mint 10 fővel dolgozik. A nagy létszám lehetővé teszi, hogy rugalmasan kezelni tudjuk az igények esetleges hullámait és minden körülmények között teljesíteni tudjuk a vállalt szolgáltatási szinteket.

A leggyakrabban használt alkatrészeket és kellékeket szerviztechnikusainknál, mérnökeinknél és budapesti raktárunkban is készleten tartjuk. Teljes körű üzemeltetési szerződéssel rendelkező ügyfeleinknél kellékanyagokból előre megegyezett mennyiségben kihelyezett készletet is biztosítunk.

Hibabejelentést e-mailben, ügyfélportálunkon vagy telefonos elérhetőségeinken fogadunk. A kellékszintek, valamint a hibajelenségek folyamatos, automatikus nyomon követésére távfelügyeleti rendszert is alkalmazunk.

Speciális igényeket is kiszolgálunk (pl. 7/24 ügyelet).

Teljes körű üzemeltetési szerződés (TÜSZ)

A TÜSZ határozott időtartamra köttetik, melynek keretében Szolgáltató egy oldalankénti költség fejében (melyet általában színes és fekete-fehér A4 oldalakra határoznak meg) a géppel kapcsolatos minden kellék, alkatrész és javítási költséget magára vállal, rögzített reakcióidővel és egyéb szolgáltatási szintekkel (SLA). Igénybevevő pedig a számlázási időszak alatt kinyomtatott oldalak után esedékes nyomatdíjakat fizeti meg. Igénybevevőt csak az elektromos áram és a papír költsége terheli ezen felül.

Átalánydíjas karbantartási szerződés

TÜSZ hiányában biztonságot ad Igénybevevőnek, ha a javítási munka- és kiszállási díjakat egy átalánydíjas szerződés tartalmazza, amely rögzíti a vállalt reakcióidőket is. Ebben az esetben a karbantások, javítások egyedi tételeit (pl. alkatrészek, kellékek) költségeit kell csak külön megfizetni.

Eseti karbantartás

Igénybevevő szerződés hiányában is kérhet javítást, karbantartást, ekkor azonban Szolgáltató nem tudja garantálni a gyors, tervezhető kiszállást, valamint az előre rögzített árakat.

Kapcsolat

  • +36 1 469 6994
  • info@bravogroupoffice.hu
  • 1145 Budapest, Újvilág u. 50-52

Vedd fel velünk a kapcsolatot

Rólunk

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Kapcsolat

  • 1145 Budapest, Újvilág u. 50-52.
  • info@bravogroupoffice.hu
  • (36 1) 469-6200