pontok

Rólunk

Bemutatkozás

A Bravogroup Office, a több mint 30 éve a magyarországi irodatechnikai és infokommunikációs piac meghatározó szereplőjének, a Bravogroup Holdingnak a tagja. A Bravogroup teljes körű irodai, mobil, és informatikai szolgáltatásokat nyújt több ezer elégedett ügyfélnek.

Az Office üzletág sokéves tapasztalattal és magas szintű szakmai kompetenciájával lefedi a dokumentumkezelés teljes életciklusát, a nyomtatástól a dokumentumkezelő szoftveres rendszereken át az irattárolásig, illetve digitalizálásig. Szakértők vagyunk a dokumentumok létrehozásában, illetve kezelésében, megoldások széles körét kínáljuk iroda-, és vizuáltechnika terén. 

Célunk, hogy értékesítőink, technikusaink és szakértő munkatársaink tudása és piacismerete a leghatékonyabb megoldásokat biztosítsa a több száz elégedett ügyfelünk számára. Alapelvünk, hogy elősegítsük ügyfeleink költséghatékony működését, a legmegfelelőbb technikai folyamatok kialakításában segítsük partnereinket, és mindezt környezettudatos megoldásokkal tegyük elérhetővé mindenki számára. 

Tevékenységeink

Palettánkban az iroda-, a vizuáltechnika, a zöld és egyéb innovatív megoldások tárházát megtalálja. A piacon elérhető legfontosabb gyártókat képviseljük Magyarországon, éves szinten 735 millió nyomatszámmal és 40700 üzemeltetett géppel az ügyfeleink elégedettségére törekszünk. Tevékenységeink között a legkorszerűbb megoldásokat találja, legyen szó hardveres vagy szoftveres lehetőségekről, irodabútorról, vagy a legújabb zöld energetikai szolgáltatásokról. 

Irodatechnika

Nyomtatók, fénymásolók, szkennerek, kellékanyagok, irodatechnikai berendezések értékesítése, üzemeltetése, szervizelése. Menedzselt nyomtatási szolgáltatások, irattárolás, digitális dokumentumkezelés.

Vizuáltechnika

Projektorok, hangtechnika, interaktív oktatóterem, digital signage, LED – falak, dekorációs plazmafalak – legmodernebb vizuálkommunikációs eszközök 

Zöld megoldások

Napelemes rendszerek, LED-világítás, elektromos autó töltő

Egyéb megoldások

Irodabútorok, 3D nyomtatás, biometrikus eszközök, okmányszkennerek, Automatizált pénztári rendszerek, egészségügyi megoldások.

Minősítéseink

Adatok

Munkatársaink

Cégvezetőink

Berke Tamás

Kovács Zoltán

Lőrincz László

Hegedüs Márton

Hidegkuti Balázs

csapatunk

Életképek az Office-nál

Referenciák

Ahol már találkozhattál velünk

A Bravogroup működésének több mint 30 éve alatt számtalan referenciaértékű projektet valósított meg. Az itt felsorolt eredményeket valamilyen szempontból kimagaslónak érezzük, de jellemző ránk, hogy a legegyszerűbb projektet is maximális odaadással, a minőség iránti elkötelezettséggel kivitelezzük. 

 

Megyei kormányhivatalok
Ricoh, Canon, Xerox és HP gépek üzemeltetése kormányablakokban és járási hivatalokban.
A megyei kormányhivatalokhoz tartozó intézményekben összesen több mint 6,000+ gépet üzemeltetünk az ország minden kistérségében, a hivatalok megalakulása óta.
Magyar Telekom
2011 óta üzemeltettünk közel 1000 gépes Kyocera flottát, majd 2018-ban újra elnyertük a megbízást, ezúttal HP flottával, közel 700 gép szállítására és üzemeltetésére, PaperCut nyomatmenedzsment rendszerrel, köztük a HP különleges Pagewide típusait
Magyar Posta
Nagyon régóta üzemeltetünk multifunkciós nyomtatókat a Magyar Postánál. 2019-ben közel 1000 db HP multifunkciós gépet szállítottunk és üzemeltetünk az ország teljes területén.
Országgyűlés hivatala
Több mint 10 éve üzemeltetünk 200 gépből álló Canon flottát.
Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt.
80 gépes Canon és Xerox flottát üzemeltetünk 2012 óta.
Budapest Airport Zrt
50 gépes Canon flottát üzemeltetünk 2019 óta.
Eötvös Loránd Tudományegyetem
Kb. 40 gépből álló HP-Canon-Kyocera flottát üzemeltetünk 2017 óta.
Continental
A vállalatnál Lexmark gépeket szállítunk és üzemeltetünk.
Zollner
A gyártó vállalat két magyarországi üzemében több mint 200 Lexmark gépet üzemeltetünk és új gépeket szállítunk.
Budapest Bank
Több, mint 1.300 db Xerox multifunkciós és egyfunkciós nyomtató, Canon dokumentumszkenner és Zebra vonalkódnyomtató szállítása, üzemeltetése. SafeQ nyomatmenedzsment rendszer telepítése és üzemeltetése, kihelyezett operátor, papír szállítás. Sokéves együttműködést folytatunk a Bankkal, a szerződést legutóbb 2017-ben újítottuk meg.
NISZ
Több, mint 1,600 Canon, HP, Ricoh, Sharp, Xerox irodai fénymásoló és nyomtató szállítása, üzemeltetése, SafeQ nyomatmenedzsment rendszerrel, közel 10 éve.
Takarékinfo Zrt.
A Takarékinfo Zrt.vel karöltve 2012 óta szállítunk és üzemeltetünk irodai fénymásológépeket és nyomtatókat a Bank részére, 2019-ben folyamatosan biztosítottuk a takarékszövetkezeti integrációt kísérő, bővülő nyomtatási infrastruktúrát eszköz és szolgáltatási oldalon is. 1475 készüléket látunk el országos szinten (Bérlet + teljes körű üzemeltetés (TÜSZ), illetve TÜSZ konstrukcióban), elsősorban Xerox, Canon, Lexmark és Kyocera gépeket, valamint nagy teljesítményű Kodak dokumentumszkennereket. Folyamatban van a meglévő nyomatmenedzsment rendszer cseréje YSoft SafeQ nyomatmenedzsment rendszerre.
Previous slide
Next slide

Bravogroup Office

Társadalmi felelősségvállalás

2020-ban és 2021-ben is az Anyák az Anyákért Alapítvány segítségével dolgoztunk együtt azon, hogy minél több gyereknek, családnak legyen szép karácsonya!

Vedd fel velünk a kapcsolatot

Rólunk

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Kapcsolat