A PayPod egy pénzkezelő állomás: teljesen integrált, automatizált fizetési megoldás, amely kiküszöböli a készpénzkezeléssel járó akadályokat, ezáltal csökkenteni tudja az eladó terheit.
A kasszánál az ügyfelek fizethetnek bankjegyekkel és érmékkel, amelyeket közvetlenül a PayPodba helyeznek. A tranzakciót az üzlet POS rendszeréhez közvetlenül integrált szoftver vezérli, ami közvetlenül integrálva van az üzlet POS rendszeréhez.
A Paypod ezután bankjegyeket és érméket is vissza tud adni. Az üzlet személyzete így többet tud foglalkozni a vásárlókkal, mert nem kell a készpénzkezeléssel bajlódnia. Egyúttal megszűntethetők vagy kezelhetők olyan, felesleges költségeket generáló problémák vagy veszélyforrások is, mint a higiénia, a számolási és elszámolási problémák vagy a nem hatékony adminisztrációs folyamatok.
A legszembetűnőbb kihívások, amik felesleges költségeket generálnak, az az elszámoltathatóság hiánya, számolási hibák, higiéniai kérdések, nem hatékony adminisztrációs folyamatok és rossz ügyfélkezelés.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.