pontok

Automatizált pénztári rendszerek

A PayPod egy pénzkezelő állomás: teljesen integrált, automatizált fizetési megoldás, amely kiküszöböli a készpénzkezeléssel járó akadályokat, ezáltal csökkenteni tudja az eladó terheit. 

A kasszánál az ügyfelek fizethetnek bankjegyekkel és érmékkel, amelyeket közvetlenül a PayPodba helyeznek. A tranzakciót az üzlet POS rendszeréhez közvetlenül integrált szoftver vezérli, ami közvetlenül integrálva van az üzlet POS rendszeréhez. 

A Paypod ezután bankjegyeket és érméket is vissza tud adni. Az üzlet személyzete így többet tud foglalkozni a vásárlókkal, mert nem kell a készpénzkezeléssel bajlódnia. Egyúttal megszűntethetők vagy kezelhetők olyan, felesleges költségeket generáló problémák vagy veszélyforrások is, mint a higiénia, a számolási és elszámolási problémák vagy a nem hatékony adminisztrációs folyamatok. 

A legszembetűnőbb kihívások, amik felesleges költségeket generálnak, az az elszámoltathatóság hiánya, számolási hibák, higiéniai kérdések, nem hatékony adminisztrációs folyamatok és rossz ügyfélkezelés.

A Paypod előnyei

  • Minimális a készpénz kezelésével töltött idő
  • Optimális bankjegy és érmevisszaadás
  • Mindig pontos napi zárás: Elszámolhatóság
  • Fókusz a vevőn 🡪 hatékony munkavégzés
  • Megszünteti a készpénzzel való visszaéléseket
  • Higiénikus
  • Megszűnik a hamis bankjegyek elfogadása

Integrálási lehetőségek:

  • Microsoft alapú POS pénztárgéphez
  • Gyors összekapcsolás, nincs fejlesztési időveszteség
  • A rendszer kiépítéséhez biztosítjuk a helyszíni felmérést, tervezést, kivitelezést és karbantartást.
  • ESCO alapú részletfizetést tudunk biztosítani (a beruházást a megtakarításból finanszírozva, az egyszeri beruházási költség kiváltását).
  • Egy rendszer beruházása tapasztalataink alapján átlagosan két éven belül térül meg.

Kapcsolat

Vedd fel velünk a kapcsolatot

Rólunk

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Kapcsolat