A Bravogroup Holding Magyarország egyik legnagyobb magántulajdonban lévő infokommunikációs vállalkozása. A piacain meghatározó szereplőként a Bravogroup több mint 600 kollégája 15 cégben nyújt teljes körű irodai-, mobil- és informatikai szolgáltatásokat több ezer elégedett ügyfélnek. A Bravogroup Office divízióhoz hosszú távra teljes vagy részmunkaidőbe keresünk megváltozott munkaképességű kollégákat adminisztrációs területre.

Feladatok:

  • Papír alapon érkező dokumentumok (mint szerződések, számlák) rögzítése ügyviteli rendszerben
  • Ügyviteli rendszer kezelése, riportok lehúzása, rögzítések
  • Excel, Word, Outlook kezelése
  • Kapcsolattartás társterületekkel
  • Egyéb adminisztratív feladatok ellátása

Elvárások:

  • Adminisztratív területen való jártasság
  • Jó monotónia-tűrés
  • Pontosság és precizitás
  • Tudjon új programokat megtanulni, képes legyen kezelni őket
  • Megbízhatóság
  • Önálló munkavégzésre való képesség
  • Excel, Word, Outlook magabiztos használata (Előny Excelben az alapvető függvények ismerete, gyakorlott használata)

Amiben részed lehet, ha nálunk dolgozol:

  • Stabil háttérrel rendelkező vállalat, családias környezet
  • Közös céges programok
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Teljes, részmunkaidős lehetőség (4-6-8 órás)

Egyéb információ az állásról:

  • Munkavégzés helye: XIV. kerület, Újvilág utca 50-52.
  • Kezdés: megbeszélés kérdése
  • 4/6/8 órás teljes, illetve részmunkaidős lehetőség (hétköznap, 8-17 közötti idősávban)

Jelentkezz az állásra

Amennyiben szeretnél jelentkezni az állásra, töltsd ki az alábbi űrlapot és küldd el nekünk.

Vedd fel velünk a kapcsolatot

Rólunk

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Kapcsolat

  • 1145 Budapest, Újvilág u. 50-52.
  • info@bravogroupoffice.hu
  • (36 1) 469-6200