Mobil mellékek

Mobil mellékek? Nincs itt valami félreértés? Nincs, sőt, egy olyan alközponti megoldást kínál Önnek, mellyel csak egy telefonszámot kell publikálnia, és Ön elérhető válik vezetékes- és mobilszámán egyszerre.


Amikor valaki felhívja az Ön mellékét, akkor egyszerre kicseng az irodai melléke és a hozzárendelt mobil telefonszám is. A felhasználó dönthet arról, hogy számára aktuálisan melyik eszköz a megfelelőbb. Ha a hívott a mobilon felvette a hívást, de idővel visszaér irodai környezetébe, akkor a hívást megszakítás nélkül vissza tudja venni az asztali telefonra vagy később egyetlen gomb megnyomásával, újra átteheti a mobiljára. Ezt akár számtalanszor is megteheti, ha a helyzet több mobilitást kíván Öntől! Miközben a mobil melléket használó kolléga az irodába érkezett hívást a mobilján fogadja, az alközponton belül a többi felhasználó az ő melléket foglaltnak látja.

A megoldás nagy előnye, hogy a külső ügyfeleknek nem is kell tudniuk a kollégák mobilszámait, mégis elérhetik azon, ha éppen így szükséges. A felhasználó pedig, saját maga tudja aktiválni és deaktiválni azt az asztali, vagy a mobiltelefonján is. Így ez a megoldás számára mindig a legkényelmesebb elérhetőséget biztosítja, úgy, hogy ő döntheti el, mikor hívhatják az ügyfelek mobilon.


Hibabejelentés szerződéses ügyfelek részére

Telefon: +36 1 469-6998
Telefon szerviz:


Általános információ, érdeklődés, ajánlatkérés

Telefon: +36 1 469-6293
Fax: +36 1 469-6224
E-mail:
telekom@bravogroupoffice.hu


Bravogroup Telecom Solution logó